Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jako konsument masz prawo do odstąpienia od umowy, która zawarta jest na odległość.
Jeśli zdecydowałeś się na odstąpienie od umowy, prosimy o przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres mailowy: zamówienia@bellamama.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Przasnyska 6B, 01-756 Warszawa, Vita Active Sp. z o.o. Prosimy pamiętać, aby przesyłkę wysłać nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od momentu objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub trzeciej osoby, wskazanej przez Ciebie, innej niż przewoźnik, która weszła w posiadanie towaru.

Zwracamy jednak uwagę, iż zwracany produkt nie może posiadać śladów użytkowania oraz powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie.

Zwrotu należnych środków dokonamy w momencie otrzymania oświadczenia odstąpienia od umowy oraz otrzymania produktu, jednakże nie później niż w terminie 14 dni.

Możemy wstrzymać się jednak ze zwrotem płatności otrzymanych od Ciebie do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Reklamacje

W przypadku, gdy produkt okaże się wadliwy masz prawo do reklamacji w oparciu o rękojmie lub gwarancję. Reklamacja może zostać złożona przez Ciebie drogą mailową na adres: zamówienia@bellamama.pl lub drogą pocztową na adres:
Vita Active Sp. z o.o. ul. Przasnyska 6B, 01-756 Warszawa.

W ramach rękojmi, jeżeli sprzedany produkt ma wady, masz prawo odstąpić od umowy albo żądać obniżenia ceny. Jednakże nie możesz od umowy odstąpić, jeżeli niezwłocznie wymienimy wadliwy produkt na produkt wolny od wad.
Reklamowany produkt prosimy wysłać na adres: Vita Active Sp. z o.o. ul. Przasnyska 6B, 01-756 Warszawa.

W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie następujących rzeczy:

  1. Imię, nazwisko, adres do korespondencji i dane kontaktowe;
  2. Informacje dotyczące daty zawarcia umowy wraz z potwierdzeniem jej zawarcia;
  3. Informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
  4. Żądanie dotyczące sposobu rozpoznania reklamacji.

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.